Grickalice koje možete jesti u trudnoći do mile volje

0
359
trudnica jede

Oduvijek se govorilo kako se u trudnoći ‘jede za dvoje’, no zadnjih se nekoliko godina puno priča o tome kako za trudnicu nije dobro da slisti primjerice litru sladoleda odjednom ili vrećicu čipsa. S druge strane, kada vas u trudnoći napadne snažna želja za grickalicama, teško joj je odoljeti. Zato vam donosimo zdrave alternative u kojima možete uživati do mile volje.

1. Kokice

Umjesto onih iz mikrovalne, radije pripremite klasične kokice u lončiću ili dubljoj tavi s kojom kapi maslinova ulja.

2. Orašasti plodovi

U staklenku stavite bademe, indijske oraščiće, lješnjake i ostale orašide koje volite te posegnite za njima kad god osjetite potrebu za grickanjem.

3. Sjemenke

Pomiješajte sjemenke lana, suncokreta i buće, također u staklenku te posegnite za njom kada vas preplavi želja za grickalicama. Sjemenke su ukusnije ako se preprže, a isto vrijedi i za orašaste plodove. Možete ih dodati u jogurt kako bi bile još ukusnije.

4. Suncokretove sjemenke

Bacite ih na tavu i prelijte s malo bučina ulja, a dodajte i soli po želji. Ovo će vam biti finije od bilo kojeg čipsa.

5. Sir

Uhvatila vas je želja za hranom netom prije spavanja? Onda se vi uhvatite sira. Narežite ga na kockice, a ako pojedete i koju rajčicu ili krastavac neće pogriješiti. Sir će vas još fino i uspavati.

6. Čips od kelja

Svježi kelj natrgajte na komadiće, pospite soli i malo zapecite, odnosno osušite u pećnici.

Pogledaj ostale zdrave recepte:

nutribaby radi sok od šipka
Tri lagana recepta za bebače koji su tek počeli s kašicama
babymoov nutribaby bijeli
Recepti za 3 baby pirea u boji: Ovo je toliko lagano da bi ih i vaš bebač mogao napraviti
3 ljetna recepta za domaće kašice u prvoj godini života

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.