Osnovan u kasnim 90-ima, čim se pojavio na tržištu dječje opreme Neonato je pokrenuo revoluciju i tako odmah stao bok uz bok brendovima poput primjerice Stokkea koji postoji još od 1932. Svojim nekonvencionalnim pristupom, kojim se za razliku od većine baby brendova, ne fokusira samo na funkcionalnost, nego i na estetski dojam, ovaj je talijanski brend odmah osvojio mame diljem svijeta.
Osim kvalitetnog proizvoda ponudio im je široku paletu boja i mogućnost odabira raznih stilova te tako dokazao da high fashion uzorci nisu rezervirani samo za modu, već i za dječju opremu. Hrabro koračajući uz trendove u stilu i tehnologiji, Neonato je tako brzo postao sinonim za ekskluzivan, stylish i kvalitetan proizvod.
Zato nije ni čudo da ga moderne mame, pogotovo one koje imaju oko za estetiku toliko obožavaju. Od naših poznatih mama koje imaju smisla za modu, a vole Neonato treba istaknuti Doris Pinčić Rogoznicu, čije bi outfite i lookove općenito redovito “ukrale” pa samim time i njen odabir kolica.
Misija brenda Neonato – svaka mama može izgledati kao prava modna ikona
U skladu sa svime rečenim treba napomenuti misiju i viziju ovog brenda, a to je – transformirati izgled svake mame kako bi izgledala kao prava modna ikona.
U Neonatu su tako posvećeni tome da omoguće svakoj ženi da ostane vjerna svom stilu i nakon što postane mama, odnosno da i u majčinstvu nastavi iskazivati svoju osobnost i stil. Zato kreatori iza ovog brenda redovito prate novosti u svijetu mode pa ako ste i vi mama koje je stalno na Instagramu i Pinterestu kako joj niti jedan novi trend ne bi promaknuo, onda je Neonato brend za vas. On je kreativan i praktičan, te najbitnije od svega unikatan – baš kao i ljubav koju osjećate za svoju bebu.
Neonato proizvodi
Što se tiče samih proizvoda, osim kolica koja se kriju iza linija Puro Solid i Puro Urban, Neonato ima i autosjedalice, a njihove torbe za baby stvari oduševljavaju do te mjere da ti, kako je sama Doris rekla, dođe da kupiš kolica samo zato što ti se sviđa torba koja ide uz njih. Pritom je mislila na torbe inspirirane motivima iz animiranih crtića koje spadaju pod liniju Puro Neopop, čije boje i uzorci na prvu toliko osvajaju da ženi zaista dođe da kupi sve u kompletu iz te linije – kolica, torbu i autosjedalicu. Ideja za ovu linija ne čudi s obzirom na cartoonmaniju koja je pomela modne brendove od Moschina nadalje zadnjih nekoliko sezona.
Osim toga tu su i anatomske kadice u raznim bojama, koje se mogu instalirati na stalak, a dolaze i u verziji s komodom. Imaju i podlogu protiv klizanja, odvodni sustav i spremnike za stvari, a nude i dva načina kupanja – ležeći za bebu do 6 mjeseci i sjedeći za bebu od 6 do 12 mjeseci. Ovime svakako dokazuju, da su kao i ostali Neonato proizvodi praktične koliko i stylish.
Iza linije Lofty Relax kriju se pak stolice za hranjenje koje se mogu podesiti na nekoliko različitih načina, lako se peru te se daju sklopiti što vam ujedno štedi prostor. Neorocker linija nudi sjedalice koje su također lako podesive i koje su totalno preslatke jer osim udobnog sjedala u koje bismo se i mi zavalili, na ručki iznad sjedalice imaju mekane, zabavne igračkice. I konačno tu je linija Palio Playtime koja nudi vrtiće za igranje koji imaju mekanu podlogu u obliku medvjedića, dok je iznad samog vrtića obruč na kojem se također nalaze igračke. Podlogu i obruč s igračkama je moguće koristiti i izvan vrtića pa time Neonato dokazuje koliko je funkcionalan, a ne samo nježan i estetski privlačan.